Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Zwrot  lub wymianę należy zgłosić na adres e-mail :  kontakt@kidsroz.pl wpisując w tytule ZWROT/WYMIANA oraz numer zamówienia.

Zwracany towar  należy odesłać  wraz z oryginalnym paragonem/fakturą oraz wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany na adres:

SYLWETTA Sylwia Różanowska
Krakowska 27, 32-340 Wolbrom

Zwracany asortyment  nie może nosić  śladów użytkowania i musi być kompletny (z metkami i oryginalnym opakowaniem).

Zwrot należności za zamówienie bez kosztów wysyłki zostanie zwrócony na numer konta podany  przez klienta w formularzu zwrotu  najpóźniej do 14 dni od otrzymania towaru .

Koszt zwrotu zamówienia do sklepu ponosi kupujący.

Zwrot produktu można dokonać w terminie do 14 dni .

Zwrócić można tylko wybrane produkty ze sklepu, które nie są szyte na zamówienie.Prosimy o przemyślane zakupy!

Przed dokonaniem zwrotu prosimy o kontakt mailowy w celu ustalenia, czy dana rzecz podlega zwrotowi.

Dziękujemy!

KIDSROZ


REKLAMACJE

Staramy się ,aby towar, który Państwo od nas otrzymujecie nie posiadał  żadnych wad. Jeśli natomiast  okaże się, ze nasz produkt nie spełnia Państwa oczekiwań można go zareklamować.

W tym celu należy go do nas odesłać wraz z wypełnionym formularzem zwrotu/reklamacji. Do przesyłki należy dołączyć również  dowód zakupu.

Reklamację należy odesłać na adres:

SYLWETTA Sylwia Różanowska
Krakowska 27, 32-340 Wolbrom

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni a o sposobie rozwiązania poinformujemy Państwa telefonicznie bądź mailowo.

Reklamowany towar może zostać naprawiony lub wymieniony na nowy. Jeżeli okaże się to niemożliwe, wtedy Klient otrzyma zwrot pieniędzy zgodnie ze złożoną przez siebie dyspozycją.


Pobierz formularz zwrotu